11 Ekim 2012 Perşembe

Indirimlr.com- Tüm kampanyalar bir arada tek sayfada ve Yeni Kozmetik Satış Sitesi Kozmetik Reyonum

Sevgili Güzellik takipçileri,

Son yıllarda çığ gibi büyüyen online alışveriş tutkusuna ABD'den Grupon kapsamıyla ülkemiz sınırlarına ithal edilen fırsat siteleri konsepti de girdi. Benim bu tarz sitelerle pek işim olmasa da (birkaç hüsranla sonuçlanan denemem oldu) bildiğiniz gibi pek çok siteden online alışveriş yapıyorum ve bunları sizlerle paylaşıyorum. Geçenlerde aldığımız bir mail İndirimlr.com sitesinin tanıtımını içeriyordu. Biz de bir bakalım dedik ve bu adrese uğradık :D Tüm özel alışveriş klupleri ve şehir fırsatı sitelerinin günlük indirimlerini bir arada yayınlıyor site. Tek tek dolaşma zahmetini de en aza indiriyor.

Bunun yanında bir de şekerpare olduk sevgili takipçiler:D



Sevgili Duygu, Çatı Katı blogunun çok değerli sahibesi bizleri bu değerli sıfata layık görmüş, kendisine teşekkür ediyor, keyifli mi keyifli blogunu ziyaret için bir tık yeter diyoruz. The Big Bang Theory tutkumu ve sevgili B.nin de bu tutkuya iştirak edip bir tutkun oluşunu bilenler bilir :D Soft kitty şarkısı da dizideki bir numaralı şaheserlerdendir. İşte bundan ötürü (senden ötürü, benden ötürü ya kimden ötürü:) yukarıdaki sevimli kediciği şekerpare ünvanımıza teşekkür mahiyetinde Duygu'ya gönderiyoruz.

Bir haberim daha var sizlere... Üniversiteden çok yakın bir arkadaşım e-ticaret olayına girmiş ve uzun süre uğraşarak güzel bir site kurmuş. Güvenlik sertifikaları, güvenli tedarikçiler, kaliteli ürünler derken fazlaca mesai harcamış kozmetikreyonum.com.tr'yi kurmuş. Sitemize ufak bir reklamını koymuştuk. Kendisinin bizim sponsorumuz, hediye gönderen bir fanımız ya da yakamıza yapışan bir reklam delisi olmadığını hemen belirtmek isterim :D Kutu kutu kozmetik gönderse fena olmaz ama neyse şimdi o kısımlara girmeyeyim, arkadaş nihayetinde :D:D:D Şaka bir yana ben de kendisine destek vermek istedim, değerli sitesini sizlere duyurmayı görev edindim. Sizler de kozmetik ürünlerini internetten sıklıkla alnlardansanız, anne ve bebek ürünlerine indirimli fiyat avantajlarıyla ulaşmak istiyorsanız tıklamanızı ve bir bakmanızı tavsiye ederim. Ben de en kısa zamanda siftah mahiyetinde bir alışveriş yapıp sizlerle paylaşmak niyetindeyim :D Özellikle anne-bebek ürünlerinde iddialı bir site kurmuş kendisi, yolu açık kazancı bol olsun diyor ve bu kadar reklam yeterrrrrr... diye bağırdığınızı duyuyorum. Bu da bir sosyal sorumluluk dimi ama :D:D


Sizleri seviyor takipte kalın diyorumm...
M.


1 yorum:

  1. aman ne şirin bir şeymiş buu! çok teşekkür ederim şekerler hepinize teker teker çok mutlu oldum! :)

    YanıtlaSil